Kulki gejszy, czyli jak ćwiczyć mięśnie Kegla

Kulki gejszy są doskonałym narzędziem do wzmocnienia mięśni dna miednicy, nazywanymi mięśniami Kegla. Trening powinien być wykonywany systematycznie, a same ćwiczenia dla lepszych i długotrwałych efektów poprawnie. Mięśnie dna miednicy (guziczno – łonowe) są grupą mięśni oraz więzadeł, których zadaniem jest utrzymanie narządów jamy brzusznej na swoim miejscu. Dlatego aby je utrzymać powinny być one bardzo mocne i właściwie naprężone, a w tym mogą pomóc właśnie kulki gejszy. Dostępne są one w różnych rozmiarach oraz wadze, dzięki czemu można je spokojnie dostosować do naszego stopnia zaawansowania, a z czasem zwiększać ciężar. Blog www.kulkigejszy.pl przedstawia bardzo duży wybór wysokiej jakości kulki gejszy, a zamówisz je na www.cukiereczek.pl.

Jak używać kulki gejszy?

Trening mięśni Kegla jest bardzo prosty. Kulki gejszy umieszcza się w pochwie, ale nie za płytko. Następnie wykonujemy spokojne, równomierne skurcze i rozluźnienie mięśni, dokładnie tak jak się ćwiczy na siłowni. Mięśnie ściskając kulki gejszy są wzmacniane, co pozwala utrzymać narządy na swoim miejscu, a także wpływa na jakość oraz intensywniejsze doznania podczas seksu. Metod ta jest polecana przez specjalistów przy takich problemach zdrowotnych, jak chociażby nietrzymanie moczu lub wypadnie macicy. Kulki Kegla mogą stosować zarówno osoby początkujące, jak też zaawansowane.

Kulki gejszy z wibracją

Kulki gejszy mogą służyć nie tylko jako narzędzie do ćwiczenia mięśni dna miednicy, ale również znakomicie sprawdzają się jako gadżet erotyczny w naszej sypialni. Na rynku dostępne są modele drgające oraz grawitacyjne o różnych kolorach, wadze oraz wielkości – pojedyncze lub podwójne. Jednak nowością, cieszącą się dużym zainteresowaniem wśród pań są kulki gejszy z wibracją sterowane pilotem. Tryb pracy dobieramy sobie sami według naszych upodobań i umiejętności.